aL-kisAhnye

My photo
a mAn~eighties bAby~wOrkinG~chOcOLates~mOviEs~ sOnGs~cAr~eAt~UniQue~

Thursday, November 17, 2011

setelah sekian lama~

As-Salam~~wah sudah alama aku xupdate blog aku..haha..(act aku pon da lupa password akaun aku pon) tah tetibe leh lak bukak waktu camni..haha..so aku terus mengupdate kan peristiwa2 selepas setahun nih..haha...aku da kawen n da dikurniakan cahaya mata yang pertama!!! hoooho...Alhamdulillah...Syukur..name die Umar Hamzah Bin Shahrul azwan..seorang boboiboy yang hensem wooo..feewwiitt!!..lahir jam 5.05pm 17 September 2011..13 jam aku menunngu kelahirannya..berdebar woooo~~tapi pape pon..beliau selamat dilahirkan..nak tgk gambo nye?nihaa kat atas tu ha..(mase blom cukur pale)....hoho...so after ni..umah aku akan lebih ceria sebab kiteorg da bertiga,,,ahahh..sekian

No comments:

Post a Comment