aL-kisAhnye

My photo
a mAn~eighties bAby~wOrkinG~chOcOLates~mOviEs~ sOnGs~cAr~eAt~UniQue~

Wednesday, January 20, 2010

ek??sUnyyiii jeeee~

huhu...selamat pagi!!yeha..pagi ni aku berjaya bangun awal..yeeehaaa!!!!!!!...xtau la dalm due tige hari ni senang plak aku tersedar pagi2 bute..hehehe....happy gak ar..awal2 pagi je da leh sidai baju n len2..masuk opis pon awal skit la kan hari nih...so aku masuk2 je opis pagi i senyap je..klu x pagi2 la da macam pasar tani dah..due singgit 3 40 sen..hahaha..macam2 la..aku terhibur gak ar tengok gelagat orang kat opis ni..macam2 sampai kadang2 xleh xgelak satu hari..haih naya sungguh..leh kene heart failure nih..huhu..tapi tu l;a yang aku suke ttg pejabat aku nih..klu xlengkap sorg mesti cam kureng je hari tuh..hee..ha korang nk tau nape opis aku senyap je hari nih?sebab kebanyakkan nye kene g genting!waaaaa!!!!!!aku xleh g..siot tol..bayak lak keje yang nk kene siapkan minggu nih..xpe2..t aku leh kuar aku nk kuar lama2 kumpul claim bebanyak..huhuhu..geram sungguh..da la sengkek nh..aihs``sabo je la...so pagi ni bermula dengan baik..so it shud be sepanjang hari ni tuah akan sentiasa di sebelah aku..amin~~~~~

p/s:g je interbiu tu..buat baik2..xrugi pape pon :) think positif!!!

No comments:

Post a Comment