aL-kisAhnye

My photo
a mAn~eighties bAby~wOrkinG~chOcOLates~mOviEs~ sOnGs~cAr~eAt~UniQue~

Wednesday, January 6, 2010

TENANGKAN GELODAK JIWA KECILKU

aku sangat rasa xde mood malam ni..berkali2 hatiku terasa diusik..sedih dan pelbagai lagi yang aku xdapat nk kate kat cni..tah la..cabaran bagi aku untuk terus kedepan..maju shah..ko dapat maju lagi..kuatkan diri ko..dont be a pussy..u are a man..live like a man..ok?..ok bos!..rancang n make what have u plan..bersabar dengan dugaan Nya..ubah diri..kuatkan jiwa..tabahkan hati..keraskan sifatmu..agar ape ja yang mendatang akn ko rempuhi dengan tenang..go shah!!!!hari ini aku kat blph..besok de bengkel pasal rmk 10 watsoever yang aku sendri pn xfaham sgt...hmm..mlm ni sgt sjok..nyesal lak aku pasang econ sampai 19 darjah celsius..bapak sejuk..nk slowkan remote ni lak cam haram..sengal tol la..tdo menggigil la aku mlm ni..aih..gud nite!

No comments:

Post a Comment