aL-kisAhnye

My photo
a mAn~eighties bAby~wOrkinG~chOcOLates~mOviEs~ sOnGs~cAr~eAt~UniQue~

Thursday, April 11, 2013

~selepas setahun setengah~

As-salam...pape sebelum aku start nak menulis balik selepas setahun setengah..aku nk gelak dulu..HHAHAHAHAHHAHA..lame duh aku xupdate sini since aku dapat anak..haha..gile ah..mane tak nye..aku lupe password..tetapi mlm ni..mane idea tah aku dapat n men try2..leh lak masuk..hahahha..gilo gilo..belum masuk 5 series aku da kuat pelupa..haha..bayak mende jadi dalam setahun setengah ni..anak aku da makin besar dan sihat..aku da tukar pejabat..aku da duduk umah baru..dan lain-lain lagi..memacam jadi..memacam tempat aku da g..n memacam bende baru aku jumpa..haha..nk tengok gambo?nanti aku upload.haha..mlm ni aku berseorangan ja..wifey g outstation so anak aku duk umah pengasuh..korang mesti tnya asal aku xjaga sendri..ni jawapan nye..aku ni SUSAH nak bgn memalam..klu pape jadi aku sedar haaa..cmane..xnk aku amek risiko..lagi pon mak anak aku sgt suka anak aku dok umah die..meriah umah katenya klu si umar hamzah ni ade kt umah..hahah..gud2..alhamdulillah...dapat pengasuh yang sgt sporting n jaga anak aku mcm anak sendri..aktiviti aku seharian?masuk opi..keluar opis..masuk hutan n jaga nak bini..tu la..haha...k la..aku pon xtau pe da nk tulis g..syg gue takde disini..membuat aku dibuai kerinduan yang amat..hoho..da la..aku da sngap da ni..jumpe len kali..sebab aku da dapat password aku..ahah..As-Salam...

No comments:

Post a Comment