aL-kisAhnye

My photo
a mAn~eighties bAby~wOrkinG~chOcOLates~mOviEs~ sOnGs~cAr~eAt~UniQue~

Tuesday, April 16, 2013

kebiasaan + kekerapan + minat = hobi?

huargghhhhh!!mengantuk btol mate aku ni skng..aish..bnyak keje..melambak-lambak..makin dibuat maikn berterabur yang datang..berbondong-bondong atas meja aku skng..nak bawak balik umah buat?huh!not my cup of tea keh..biar setel kat opis..balik umah nk rilek weh..kene marah bior le..life aku..life aku kene ada..tensen kat opis bior tinggal kat umah (cakap pandai, kengkadang buat jugak..ceh!..tara guna ini orang)..haha..saje amek time sikit skng nk rehat jap..mate aku da berpinar da..dengan audit yang akan datang bulan depan..akan membuat aku semakin strees..yeah..streesssss!!!so, camne nak overcome strees..opkos la ngan buat amal ibadah lebih sikit, pastu doa jangan lupa..agar dipermudahkan perjalanan harian..eh jap..tepon bunyik......

nyok nyek nyok nyek..ok..bereess..minggu depan ok..baik..as salam..

ok, sori tadi ade org tepon, setel hal jap..ok..beres..sambung cite..selain tu..aktiviti yang dapat hilangkan strees adalah gurau senda ngn family, layan anak men mainan, tgk dvd, n BERSUKAN..yeha..bersukan..aku suka bersukan..aku memang minat dari dulu..game basketball, ragbi, bola tampar, badminton, futsal n lain2 selagi aku tau cara nak main..aku memang minat..hahaha..mmg life aku penuh ngn sukan..jumpa ja kaki geng bersukan..haha..memang aku join..aku xde minat lain..mancing ke, memukat ke, lumba kete ke, men moto ke..memang xde..tapi bersukan pehhh!! layan..aku suke berpeluh..mmg tu la cara aku..tp sejak akhir2 ni..bab sukan ni aku kene kurangkan dulu..byk komitmen lain..byk bende lain aku nk setel..sian aku..tp nk wat camne..lumrah manusia..semakin byk tanggungjawab..semakin akan kurang aktiviti yg kita minat nk buat..sabarla hati..doa2 jangan aku sampai jadi tertekan n gila dah la..insyaAllah x..oh tuhan, lindungilah hambaMu yang lemah ini..aminnnnn

No comments:

Post a Comment