aL-kisAhnye

My photo
a mAn~eighties bAby~wOrkinG~chOcOLates~mOviEs~ sOnGs~cAr~eAt~UniQue~

Wednesday, August 14, 2013

RAMADAHAN BERLALU PERGI, SYAWAL DATANG KEMBALI =)

as salam..yeaaahhhh! syawal datang kembali..selepas sebulan menjalankan kewajipan yang telah ditetapkan Nya..akhirnya umat islam meraikan dengan hadirnya Aidulfitri..aminnn..lancar semuanya..xterlepas keluarga aku meraikan syawal kali ini bersama..tahun ni tahun aku..raya 1st kt puchong..huhu..sayang tahun depan turn awak lak ye..heheh..alhamdulillah tahun ni semua family aku ade (kecuali arwah ayah kandung aku..alfatihah..azwan rindu ayah sgt2..)..xterlepas adik aku yg no dua ngn family die..hahah..asik ke sane je korang ye..hahah..nak tgk gambar family aku? ni makan dia! haha

                                 


    aku, isteri (nender), umar hamzah dan atuk =)

tema merah ko tauhn ni..haha..bergemerlapan gitu..yang lain2 kebetulan lak same merah..haha..xrancang o pakat2 pon..tula org tua kata..air dicincang xkan putus..aku sentiasa berdoa agar family aku sentiasa bahagia, sefahaman dan gembira hingga keakhirnya..amin amin yarabbalalamin......

No comments:

Post a Comment